Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bootstrap.php(430) : eval()'d code on line 456
Please translate
Results 1 to 2 of 2

Thread: Please translate

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2

    Default Please translate

    Hello everybody, I'm a new member. Please help me to translate to English. Thanks a lot.


    Directrice du Programme de soins pour les Enfants de la Rue, et aussi member benevole du Comite de gestion de Smile Gruop, group s'occupant des jeunes et enfants infecte et affectes par le HIV-AIDS.

    Je suis venue en Suisse pour participer au Seminaire "Enfant en Situations de Rues : Protection , Intervention et Respect des Droits" organise a Sion du 16 au 20 October par l"institute des Droits de l'enfant (IDE)

    je voudrais profiter de ma venue en Suisse pour parvenir un CD, dans lequel il y avait une formation de massage donne aus jeunes seropositifs. ce massage a pour but de stimuler les veines pour une bonne circulation sanguine et renforcer leur sante. les resultats aupres des jeunes seropositifs sont encourageants: ils deviennent bien portants et leur CD4 ont augmentes clairement. la methode est simple et tout lemonde peut le faire. personnellement, j'ai fait a beaucoup de gens, qui s'en sortaient tres vite de leurs maux .
    Laformation a ete donnee par Mr. A, un Vietnamien expatrie lors de son passage a HCM ville. En reconnaissant de mon enseignant de cette therapie, je vous derais parvenir ce CD pour consultation.
    Veuillez agreer, Madame/Monsieur, l'expression de mes sentiments distingues.

  2. #2
    clarabeille
    Guest

    Default

    c'est un ébauche de traduction qui demande a être corrigée certainement, elle n'est pas définitive, mais elle peut déja être comprise

    Director of Care Program for Children of the Street, And also volunteer member of the executive board of management Smile Group, group dealing with children and youth affected and infected by the HIV-AIDS.ins for Children of the Street


    I came to Switzerland to participate to the seminar "Children in Situations street: Protection, Intervention and Respect Rights" organized a Zion from 16 to 20 October by the "institute of the Rights of the Child (IDE)

    I would like to take my coming to Switzerland to send a CD, in which there was a massage given to HIV-positive young people. This massage is designed to stimulate the veins for a good blood circulation and strengthen their health;
    the results are encouraging for young HIV-positive: they become healthy and their CD4 have clearly increased. The method is simple and anyone can do it. Personally, I made to a lot of people, who came out very quickly for their ills.


    The training was given by Mr. A, a Vietnamese expatriate during his visit in HCMC. By recognizing my teacher of this therapy I will send this CD for consultation.

    Please accept, Sir / Madam, the expression of my highest consideration.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •